Cum poți să pierzi în centimetri? Sfaturi utile pentru bărbații plinuți

Cum poți să pierzi în centimetri? Sfaturi utile pentru bărbații plinuți

Deseori, bărbații care se confruntă cu probleme legate de greutatea corporală acumulează frustrări, alegând să se ascundă fie în muncă, fie în mâncare sau alte activități similare.

Totuși, ceea ce ei nu realizează este că acțiunile de acest gen poată denumirea de delăsare și că tocmai acestea sunt cele care le dăunează. Acumularea unui nivel înalt de stres, lipsa somnului și mesele la ore nepotrivite sunt principalii inamici în lupta cu kilogramele nedorite.

Așadar, cum poți scăpa de acele kilograme și cum poți obține aspectul mult dorit? Te invităm să parcurgi următoarele rânduri spre a ajunge la greutatea ideală într-un interval de timp relativ scurt:

Cum ar trebui să arate planul tău de pierdere în greutate?

     1. Nu sări niciodată peste micul dejun

Cu toate că nu pare o masă „serioasă”, micul dejun își face simțită prezența în decursul zilei. Așadar, dacă eviți gustările de la prima oră a dimineții, în mod cert iei o decizie greșită.

În acest fel, piezi nutrienții esențiali, de care organismul tău are nevoie pentru a rezista activităților din ziua respectivă și, există șanse destul de mari, să apelezi la diverse soluții alimentare nesănătoase spre finalul zilei, întrucât apare senzația de foame.

     2. Optează pentru mese la ore fixe

Organismul poate fi privit drept un mecanism care (odată ce înveți să îl controlezi) îți va aduce numeroase satisfacții.

Așadar, te sfătuim să mânânci la ore fixe pentru a arde caloriile la un nivel maximum. De asemenea, cu cât apelezi la acest truc, cu atât vei reduce nevoia de a suplimenta mesele cu gustări în timpul nopții.

     3. Mânâncă mai multe fructe și legume

Având un conținut redus de calorii și de grăsimi negative, fructele și legumele sunt extrem de bogate în fibre – sunt considerate drept al treilea ingredient esențial în rețeta pierderii în greutate.

Bineînțeles, acestea se bucură și de numeroase vitamine și minerale care ne oferă starea de bine necesară în fiecare zi.

     4. Încearcă să fii mai activ

Atunci când ești activ ai șanse mult mai mari să pierzi în centimetri, dar și să te menții. Pe lângă faptul că îți oferă numeroase avantaje pentru o stare de sănătate corespunzătoare, sportul te ajută să arzi acele calorii pe care regimul alimentar nu a reușit să le îndepărteze.

Te sfătuim să optezi pentru genul de activitate fizică care te pasionează cel mai mult și pe care o desfășori cu plăcere Doar în acest mod nu vei abandona și vei obține rezultatele dorite din punct de vedere fizic.

     5. Bea mai multă apă

Deseori, oamenii confundă nevoia de apă cu foamea. Astfel, aceștia ajung să consume calorii în plus, când, de fapt, aveau nevoie doar de un pahar cu apă.

Cantitatea recomandată spre consum pe zi este de minimum doi litri. Deși la început nu va fi ușor să atingi acest nivel (mai ales dacă ești genul de persoană care efectiv uită să bea apă), în timp vei constata că hidratarea te ajută să obții o stare de bine.

     6. Consumă alimente bogate în fibre

Sortimentele de mâncare care sunt bogate în fibre sunt extrem de sățioase, ceea ce este perfect mai ales atunci când te lupți cu kilogramele nedorite.

Fibrele se regăsesc doar în alimentația bazată pe plante, așa cum sunt fructele și legumele, orezul brun, fasolele etc.

     7. Citește etichetele produselor alimentare pe care le cumperi

Învățându-te să citești etichetele produselor alimentare din comerț este o decizie care te poate ajuta să faci alegeri mai sănătoase.

Calculează-ți necesarul caloric și, în funcție de acesta, alege alimentele care te ajută să nu îl depășești.

     8. Mănâncă din farfurii mai mici

Proporționându-ți alimentele în farfurii de dimensiuni mai reduse te poate ajuta să consumi porții mai mici.

În acest fel, vei reuși să te obișnuiești cu mese regulate, fără a te mai confrunta cu senzația de foame. De fapt, stomacul are nevoie de doar 20 de minute spre a-i transmite creierului sațietatea, așadar este mult mai recomandat să mănânci încet și să te oprești înainte de a te sătura în totalitate.

     9. Nu elimina sortimentele de mâncare favorite din planul tău alimentar

Una dintre principalele greșeli pe care o facem atunci când urmăm o dietă este să renunțăm la sortimentele favorite de mâncare. Asta ne va face să le dorim și mai mult și să facem chiar abuz după perioada de dietă.

Secretul constă în proporția pe care o consumăm, motiv pentru care putem avea mici gustări atunci când simțim nevoia.

Renunță la depozitarea alimentelor nesănătoase în casă

Spre a evita tentația de consum, cel mai recomandat este să ținem alimentele nesănătoase la distanță. Fie că este vorba despre dulciuri sau despre chipsuri și alte produse similare, încearcă să renunți la păstrarea acestora în interiorul locuinței tale.

Renunță la consumul de alcool

Un pahar normal de vin poate conține la fel de multe calorii precum o bucată de ciocolată. În timp, consumul de alcool contribuie la creșterea în greutate și la acumularea de grăsimi deloc favorabile.

Nu neglija nevoia de somn a organismului

Pe durata nopții, somnul are un rol esențial pentru organism, ajutându-l să se refacă.

Așadar, s-a constatat faptul că lipsa acestuia conduce la îngrășare, dar și la o stare de sănătate deloc corespunzătoare.

Evită alimentele bogate în zahăr

Cine nu are nevoie de puțin dulce, din când în când? Totuși, atunci când nevoia de zahăr se accelează, lucrurile nu sunt deloc în favoarea noastră și nici în concordanță cu planul de a slăbi. Prin urmare, limitează-ți consumul de alimente bogate în zahăr, mai ales dacă era o obișnuință în alimentația ta.

           

Îți dorești o siluetă de invidiat? Atunci, poți ține cont de sfaturile pe care ți le-am prezentat mai sus. Între timp, te așteptăm în cadrul magazinului nostru online, www.dovani.ro, cu o colecție destinată chiar și bărbaților robuști.

La DOVANI nu trebuie să te mai îngrijorezi de faptul că silueta ta nu este asemănătoare cu a celor de pe coperțile revistelor. Alege-ți de pe dovani.ro ținute calitative, la prețuri accesibile, care se potrivesc de minune oricărui tip de siluetă, avantajându-i atuurile!

Lăsați un comentariu